حضور

Presence

حضور

Presence

فوری و بسیار مهم - یکی از فرقه های انحرافی

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

راستش اگر فوریت زیاد نداشت، الان وسط دوران خوندن برای کنکور ارشد وبلاگم رو آپ نمی کردم.

داشتم چند دقیقه ای اخبار اینترنت رو مطالعه می کردم. توجهم رو یکی از اخبار راجع به یکی از فرقه های انحرافی جلب کرد. بخصوص بعد از خوندن اون ;که کلمه "ایلیا رام الله " (بعداً می تونم با دلیلهایی که حداقل کمی موضوع رو روشن تر کنه براتون بنویسم) توجهم رو جلب کرد. اینو توی "درباره ما" یکی از وب سایت هایی که لینکش رو تو وبلاگم گذاشته بودم (سفیران[به اصطلاح] آسمان http://safireaseman.com/Fa/ViewIntro.php?id=21)خونده بودم. راستش من هر لینکی رو که بخواهم تو صفحات یا نظرات نمایش بدم اول خوب اونو بررسی می کنم که یه وقت خدای نکرده اشاعه گمراهی نباشه؛ بعد اونو میذارم. ولی این یکی علیرغم یررسی از دستم در رفت. از خدای غفار و جبار طلب آمرزش و مغفرت و بعد از آن رب احد، از همه اون بنده هایی اش  که حقی بر گردنم دارن طلب حلال بودی می کنم.

خواهش می کنم این مطالب رو راجع به فرق انحرافی و متوهم مطالعه کنید. شاید بدین ترتیب اشتباهم را جبران کرده باشم و اندکی حق شناسی...

متن  گزارش خبری از فرقه انحرافی(Tsm (technical self meditation


متن گزارش تنبیهی از ایلیا رام الله در وبلاگ بنیان مرصوص


یاد اون شعر عجیب:

دیده بگشا ای به شهد مرگ نوشینت رضا

دیده بگشا بر عدم، ای مستی هستی فزا

دیده بگشا ای پس از سوءالقضا حسن القضا

دیده بگشا از کَرَم، رنجور دردستان، علی!

بحر مروارید غم، کَنجور مردستان، علی!

 

دیده بگشا رنج انسان بین و سیل اشک و آه

کِبر پَستان بین و جام جهل و فرجام گناه

تیر و ترکش، خون و آتش، خشم سرکش، بیم چاه

دیده بگشا بر ستم؛ بر این فریبستان، علی!

شمع شب‌های دژم، ماه غریبستان، علی!

 

دیده بگشا! نقش انسان ماند با جامی تَهی

سوخت لاله، مُرد لیلی، خشک شد سَرو سَهی

زآ گهی مان جهل ماند و جهل ماند از آگهی

دیده بگشا ای صنم، ای ساقی مستان، علی!

تیره شد از بیش و کم آیینۀ هستان، علی!

(استاد علی معلم دامغانی)




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد